Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011


Καλημέρα  μετά από καιρό σκέψης  το έκανα!
Το έφτιαξα είναι δικό μου κ έχω χαρά!


Επίσημη Αφορμή ήταν όλοι οι φίλοι που με έκραζαν επειδή βγήκα από facebook.
Ανεπίσημη κ ίσως η αληθινή αφορμή είναι πως θα το δω σαν άλλη μια διέξοδο της δημιουργικότητας, της τρέλας , του ότι κρύβω μέσα μου του να σταματήσω την αλκοολική περίοδο προσαρμογής μου στη Τρίπολη και να περάσουμε στη blog περίοδο.
Θέλω να σας μάθω τις μουσικές μου, κάθε μέρα θα έχει νέο τραγουδάκι.

Θέλω άλλη μια νέα ασχολία εδώ στη πόλη που ζω.

Θέλω να το αφιερώσω στον Φανταστικό μου φίλο Σωκράτη που είναι μακριά κ που του χρωστώ πολλές από τις μουσικές που θα δείτε
Στην Ολβάσια που φτιάχνοντας το blog ακούω τη φωνή της να λέει ένα χρόνο τώρα ‘ Αμάν ρε Κωστή πότε θα μπεις πάλι στο facebook’.
Στο Γιάννη το κορμί που ρε φιλέ  σε συμπαθώ πολύ κ όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω μυαλόκορμί σαν κ εσένα και μου λείπει η ανταλλαγή μουσικής μας.
Στο Σοφοκλή που τον έχω μαθητή   και  στο Νικόλα που έχω δάσκαλο και έχει βάλει στόχο να με κάνει πιο έξυπνο.
Στο Γιώργο και τον Ηλία που μου φέρονται σαν να είμαστε φίλοι χρόνια κ με προσέχουν
(πείτε ευχαριστώ στον Ανδρέα).
Στη Νίκη που από προχθές  ξέρω με Αγαπά πραγματικά και πως αν κ άργησα θα πάω να της πάρω το κοκοράκι που θέλει.(προσπάθησε να μη  με σοκάρουν οι απορίες σου )

Στη Μαρία που σας λέω αν πάθει κάτι αυτή η Μαγική κοπέλα θα έρθει κ το τέλος του κόσμου.

Στη Γιάννα που ο χειρότερος εφιάλτης μου είναι να σταματήσει να με αγαπά.

Και τέλος
Στον Κωνσταντίνο τον ανιψιό μου που με έχει κάνει να κλάψω να γελάσω  και να θέλω να κάνω πράγματα για να μεγαλώσει κ να βρει ένα κόσμο, ένα περιβάλλον  καλύτερο.

Θα αρχίσω με ένα τραγουδάκι που το έμαθα κάτω από περίεργες συνθήκες  αλλά είναι από τα καλά και αγαπημένα.
I WISH YOU LOVE 


8 σχόλια:

  1. eisai poly glykos!!!! den se agapw pragmatika apo proxtes...mpoumpouna ... einai polla xronia twra...esy ekanes 8 xronia na to katalabeis....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο ρε Κωστακη...!!!... ενα τραγουδι την ημερα... τι να ευχηθω.... αντε και ραδιοφωνικη εκπομπη!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρχομαι πιο κόντά σου από εδώ και ανυπομονώ να συνταξιδέψουμε στους μουσικούς σου κόσμους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοταξιδος!!!!!!!!!!!!!! θελω στηλη στο blog, ¨το τραγουδι του μηνα" :PPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=yy-v-UgNhuI

    kalo taksidi kwsth......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλές υπέροχες μουσικές σκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. elpizw na mhn anoikses to blog gia na vreis gkomena.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή