Τρίτη 26 Απριλίου 2011

26-4-11 οι Χαρές



καλημέρα στους πρωινούς αναγνώστες!
Το τραγουδάκι ήταν χωρίς καμία πίεση βγήκε αυθόρμητα μετά τις όμορφες μέρες που πέρασα

λοιπόν ελπίζω μιας και Πάσχα σημάνει πέρασμα να κάνατε όλοι το πέρασμα σας σε κάτι νέο
σε μια νέα κατάσταση σε μια νέα εποχή σε ένα νέο ξεκίνημα. (από τα πιο όμορφα μνματα που έλαβα )
και το δικό μου συμπέρασμα από όλα αυτά που έκανα αυτές τις μέρες συμπεριλαμβανομένου  του καθιερωμένου αλκοολολιωσιματος 
 : να είστε δοτικοί .
όταν προσφέρετε κάτι δικό σας από καρδιάς δε χάνετε τίποτε. Για την ακρίβεια , η παράδοση εμποτισμένη με αγάπη μοιάζει με κέρδος.Γιατί έτσι διευρύνεται  ο εαυτός μας πέρα από τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας που έχουν το ΕΓΩ ως κινητήριο μοχλό.
αυτό συμπέρανα εγώ όλες αυτές τις μέρες εύχομαι να το περάσω και σε κάποιους από εσάς.



 best ορειβατικό αξεσουάρ μου!!





οι εικόνες είναι από χτεσινή πεζοπορία μου στο Γουλά της Νεστάνης

είμαι action man και γουστάρω τρελά!!!!




1 σχόλιο:

  1. wraio batton......
    ektos apo dotikoi exw na prosthesw oti osa den perimenoume tosa tha mas erthoyn an den eimaste apaithtikoi me toys allous.....
    kalo perasma loipon,,,,,,......

    ΑπάντησηΔιαγραφή