Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Purity 2-3-2011 βραχιολάκι!


χτες είδα τη 'Κατσαρίδα '
πολύ καλό θεατρικό και με ωραία μηνύματα  
'οτι θες να κάνεις το μπορείς δεν υπάρχει το αδύνατον...'
Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν μου άρεσε η Αττική οδός που είδα το σκ.
και αυτή η παράσταση είχε μια καλή ατάκα που θέλω να πιστεύω
'η ζωή τα κάνει όλα σωστά '

ωραίες μέρες αν και βροχερές αλλά όλοι προσμένουμε την Άνοιξη γενικότερα... 




ps να βάλετε όλοι Μάρτιδες στα χέρια!!!!

κάθε χρόνο μου τον φτιάχνει η φίλη Μαρία άραγε θα συνεχίσει?


και όποιος ξέρει να μου πεί τη μοίρα μου και το ριζικό μου από τις γραμμές του χεριού ας αφήσει coment 


2 σχόλια:

  1. Kosti, ksero na diavazo to xeri kai sou leo ksekathara pos megali porta tha diaveis...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας στέλνω αυτό το μήνυμα επειδή πέτυχε σε μένα και χρειαζόμαστε όλοι
    > περισσότερη
    > ηρεμία στην ζωή μας. Ακολουθώντας την παρακάτω συμβουλή που άκουσα σε
    > μία σχετική
    > εκπομπή, βρήκα επιτέλους την εσωτερική μου ηρεμία.
    > Στην εκπομπή ισχυρίστηκαν ότι «ο τρόπος για να βρεις την εσωτερική σου
    > ηρεμία είναι να τελειώσεις ό,τι έχεις αρχίσει».
    >
    > Έτσι, κοίταξα γύρω στο σπίτι μου για να βρω όλα τα πράγματα που είχα
    > αρχίσει και δεν είχα τελειώσει. Και έτσι, πριν φύγω από το σπίτι σήμερα
    > το πρωί, είχα
    > τελειώσει ένα μπουκάλι κρασί Aγιοριτικο, ένα μπουκάλι Dewars,
    > ένα μπουκάλι Bailey's, ένα μπουκάλι Kahlua, ένα μπουκάλι Jim Bim
    > δωδεκάρι γαμάτο, ένα πακέτο μπισκότα Oreos, όσα χάπια είχαν απομείνει στα
    > κουτιά των ηρεμιστικών Prozac και Valium, το υπόλοιπο cheesecake,
    > μερικές καραμέλες
    > και ένα κουτί σοκολατάκια.
    >
    > Δεν έχετε ιδέα πόσο τρομερά καλά νοιώθω τώρα !!!
    >
    >
    >
    > Παρακαλώ στείλτε το και εσείς σε αυτούς που νομίζετε ότι έχουν ανάγκη από
    > εσωτερική ηρεμία.
    >
    >

    ΑπάντησηΔιαγραφή