Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Purity 22-3-11 Χρωστούμενα

πόσο βλάκας μπορείς να νιώθεις όταν λες μια θεωρία- σενάριο  και μπαμ εκεί που το έχεις στηρίξει καλά  γίνεται κάτι και σε αναιρεί αμέσως. 100% .  gr grrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
και εκεί που δε πιστεύω στα ζώδια (εκτός από τα δικά σου Ζακελίνα μου)  έρχομαι και λέω είναι η πανσέληνος. ναι αυτή η πουτάνα τα φταίει όλα!!! ναι!! ή τρελάθηκαν οι ορμόνες μου γιατί ξέχναγα πως έπαιρνα το χάπι μου και μετά το ξανά έπαιρνα (κακά γεράματα θα έχω) 
θα το ξεπεράσω και θα τελειώσει το θέμα.







τους trap   τους έχω ξαναβάλει, τους  Gad δε τους έχω αλλά θα τους μάθετε. 



Χρωστούμενα :
1. ένα μπουζουκοτράγουδο πόνου αποχωρισμού (ουίσκι και κάπνα) (δε θα το βάλω ποτέ ) 
2.και επίσης έχω να πω πως η Φίλη Ελπίδα είχε γενέθλια στις 26 Φεβρουαρίου. 




1 σχόλιο: