Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

25-12-11 so this is Christmas



είπαμε κάνω όλα τα post νωρίς το πρωί αλλά τώρα το παράκανα 
είναι που ετοιμάζομαι τώρα να βγω, σε πάρτυ σε σπίτι
βαριέμαι λίγο αλλά ας κάνω κάτι διαφορετικό 
αν και καλά τα έχω βρει με τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα της  μαμάς 


γεννιέται ο Χριστός σήμερα μας λένε
και μάλλον έχουν δίκιο από τα δικά μου σημάδια το λέω,
ας γεννηθεί και μέσα στον καθένα μας ο δικός του Χριστός που θα κάνει τα δικά του ξεχωριστά θαύματα.
υγεία και ψυχική ηρεμία εύχομαι σε όλους σας μα πάνω από όλα σε εμένα πρώτα

2 σχόλια:

  1. ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΣΟ ΦΑΝΕΡΑ...
    ΑΝΤΡΑΣ,30something,που βαριεται να παει σε παρτυ,
    ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΕΤΑΙ ΥΓΕΙΑ,ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ...(ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣ ΨΟΦΗΣΟΥΜΕ)....
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΙΧΝΕΙ,2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    1)ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ
    2)ΒΑΘΥ ΓΗΡΑΣ
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ
    ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!
    ΘΑ ΠΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΙΚΟ ΠΛΑΤΑΝΟ!
    ΟΛΑ ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ταξίδι να είναι κ ας είναι μέχρι τα Κιούρκα!!!
    αλλά θέλω να διευκρινίσω τους όρους
    εσύ μου βάζεις μόνο τη διαμονή?
    γιατί ως γνωστόν δεν έχω αυτοκίνητο και δεν έχω κ μετρητά
    αν δεν είναι στο πακέτο του δώρου θα πρέπει να βρω άλλους χορηγούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή