Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

31-12-11 Μελωδία...

τελευταία μέρα
ήταν δύσκολος χρόνος αλλά θα μου πεις τους τελευταίους έτσι λέμε και πάντα τα καταφέρνουμε και τα βγάζουμε πέρα 
έτσι είναι η φύση μας  να γκρινιάζουμε αλλά να τα καταφέρνουμε 

όλα να είναι όμορφα και με χαμόγελα από αύριο 

το τραγούδι είναι τόσο όμορφο
τόσο μελωδικό
τόσο ταξιδιάρικο 
είναι το δικό μου τραγουδάκι όταν κάνω τις ανασκαφές στο παρελθόν μου και ανοίγω τα κουτιά που έχω κλείσει μέσα καταστάσεις και  ανθρώπους που άφησα πίσω μου
μια καινούρια φίλη μου είπε πως αυτά πρέπει να τα κλείνω καλά και να μη τα πειράζω
και μάλλον έχει δίκιο 
 αλλά τώρα μαθαίνω στη καλή διαχείριση όλων των πραγμάτων 

ας ελπίσουμε του χρόνου να είναι όλα ήρεμα και χαμογελαστά







1 σχόλιο:

  1. ποιααααα γιορταζει αυριο??
    εεεε εε
    εεεεεεεεε?
    τι ΔΩΡΑΑΑΑ μου πηρες????
    ΕΕΕ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
    καλα,καλα μη μου λες...ΑΥΡΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!
    ΑΑΑ και για την πρωτη του χρονου,κα΄να χαρουμενο τραγουδακι.Ξερεις εσυ!!!
    ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ,ΚΛΑΙΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ,BLACK...κλπ
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολα τα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή