Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

11-4-11 Τύχη.

Μα πόσο μου αρέσει αυτό το τραγούδι
ταξίδι ολόκληρο με όλα του, ειδικά αν ξέρεις την ιστορία του  όσο ρεαλιστής να είσαι λες ' νομίζω θέλω και εγώ κάτι ανάλογο....'
σα τη γνωστή ατάκα ' εγώ πότε θα γίνω μάνα?'


αχ αχ να είμαστε καλά αυτό να λέτε
είμαι ακόμα κλαμένος με το γεγονός που συνέβηκε στη πλατεία Βικτορίας 
πόνεσε η καρδιά μου
μακάρι να είναι πολύ δυνατή η γυναίκα, να βγεί δυνατή από το μαιευτήριο  και το μικρό να έχει τύχη , τύχη που θα μοιραζόταν σε 10 άτομα, να πέσει όλη επάνω της....








Πολλές είναι οι προσπάθειες που κάνουμε για αρκετά  πράγματα στη ζωή μας πέφτουν στο βρόντο  και δυστυχώς δεν αποφέρουν το αποτέλεσμα που επιθυμούμε αλλά αν κάτσεις και το σκεφτείς ήρεμα και λογικά εσύ δεν έχασες ποτέ, γιατί απλά ανακάλυψες και άλλο τα όρια σου τις δυνάμεις σου, ανακαλύπτεις άλλες πτυχές του εαυτού σου...και αυτό είναι το μόνο κέρδος- μάθημα  από όλες μας τις κινήσεις στη ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου