Τρίτη 31 Μαΐου 2011

31-5-11 Πάει και αυτός...

το διάλειμμα το παράκανα μεγάλο αλλά δε πειράζει μου άρεσε που μου είπατε πολλοί γιατί και πού είμαι.
μου αρέσει που μπαίνετε κάθε μέρα.
πότε πέρασε και αυτός  ο μήνας!!!
το καλό είναι πως ήταν γεμάτος νέες εμπειρίες
συνειδητοποίηση πολλών πραγμάτων λαθών και σωστών που του εαυτού μου
ήταν ωραίος μήνας δεν έκανα ήταν να μαυρίσω στο σώμα μου
χτες έκανα το πρώτο μου μπάνιο αλλά με έπιασε βροχή
κρίμα γιατί ήταν άψογα
σχεδόν μόνος στη παραλία με το βιβλίο μου το νερό μου και το νερό πραγματικά super
όλα τα άλλα που είχα σχεδιάσει να κάνω έγιναν και πολύ μου αρέσω να μην βγαίνω άκυρος στον εαυτό μου
αν και ι περισσότεροι το γνωρίζετε έχω να πώ πως έκανα Reiki και πήρα τον 1ο βαθμό
δε θα ήθελα να πω περισσότερα προς το παρόν αλλά ήταν μια καλή εμπειρία....
θα κλείσουμε το μήνα με την αγαπημένη μου μελωδία















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου