Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

12-5-11 Ο Δημήτρης και το μπαλόνι


τι ομορφο που είναι να περπατας στη βροχή!!!
τέλιο
με ομπρέλα ή χωρίς με παρέα ή και μόνος
εγώ συγκεκριμένα είχα το ποδήλατο μου και πηγαίναμε και δε με ένοιαζε τίποτε
ούτε ρούχα ούτε παπούτσια, ελευθερία!!!
:-)



το τραγουδάκι το εμπνεύστηκα από το πρωί που είχα προπόνηση και έκανα με κάποιες πολύ 80΄ς κυρίες
τις οποίες και λάτρεψα γιατί με στόλισαν καλά!! 
χα χαααα
ήταν μαμάδες με μαλλί τέλειο από λακ η οποία μύριζε και στην άλλη άκρη του γηπέδου!!!
αγαπώ τη δεκαετία που μεγάλωσα πολύ!!
ζήτω Ελένη Φιλίνη 

επίσης μου αρέσει που είμαι σούργελο μέχρι και σήμερα είχα το μπαλόνι μου στο ποδήλατο
μέχρι που δεν αντιστάθηκα στο βλέμμα του Δημήτρη όπου καθώς  ξεκλείδωνα το ποδήλατο και αυτός καθόταν δίπλα στο καρότσι του και με χάζευε με τα τεράστια μαύρα μάτια του...εε δε μπορούσα το έλυσα και το έδωσα.
έκανα έναν καινούριο φίλο σήμερα!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου