Κυριακή 15 Μαΐου 2011

15-5-11 Δενδροφύτευση

το πόσο μου αρέσει να ξυπνώ το πρωί και να διαβάζω δε λέγετε
και δεδομένου ότι γράφω 8:30 το πρωί της Κυριακής και πως έχω διαβάσει καμιά 50αριά σελίδες από το βιβλίο μου, κάνε υπολογισμούς και σκέψου τι ώρα σηκώθηκα....

χτες δεν είχε ανάρτηση γιατί είχε πέσει ο bloger όχι εγώ ξανθές και ξανθοί μου φίλοι αλλά ο σέρβερ

και νόμιζα θα μου έτρωγε τον Δημήτρη αλλά τελικά το ανέβασε

Σήμερα έχω δενδροφύτευση!!
ήταν να είμαι Πάτρα με τα εκεί παιδιά αλλά είπα να πάω αργότερα να κάνουμε και κανά μπάνιο  αν κ ίσως κάνω το πρώτο ολοκληρωμένο μου σήμερα

έχω χαρά γιατί γενικώς ασχολούμαι  τη κηπουρική αυτή τη περίοδο, την προηγούμενη Κυριακή πριν τη ποδηλατάδα   είχα φορέσει ραντιστήρι και ψέκασα όλο το κήπο μας για την αγριάδα
τώρα θα κατέβω για σκάψιμο
έχω βάλει τις λεβάντες μου και έχω κάνει και τα σχέδια για το κήπο,
πρόσφατα είχα κάνει και σχέδιο να φτιάξω σε  ένα φίλο  το μπαλκόνι του να κάθονται οι πελάτισσες του αλλά όταν εμείς κάνουμε σχέδια ο Θεός γελά....
και είπα και στον καινούριο φίλο Χάρη να του φτιάξω τα φαναράκια του (αυτός και αν είχε ωραίο μπαλκόνι στην Αθήνα) 
το έχω αυτό το να θέλω να ομορφαίνω   το χώρο τον οποίο επισκέπτομαι
το μπαλκόνι στο Πασαλιμάνι το είχα κάνει άψογο !! βασιλικούς και λουλουδάκια  και ανταλλαγές με τη κυρία Τζίνα διάφορες φύτρες και γλαστράκια. (η διπλανή )

το οτί από το βιβλίο το πήγα στους βασιλικούς που αντάλλασσα με τη κυρία Τζίνα......τι να πω!

ζήτω η δενδροφύτευση!!
ζήτω τα πράσινα μπαλκόνια !!
ζήτω εγώ!!


το έχω ξανά αναρτήσει αλλά είναι τόσο όμορφο


αυτό είναι καινούριο από αγαπημένο συγκρότημα
και σε ποιον δεν έχουν συμβεί οι στοίχοι??

καλές πράσινες μέρες σε όλους μας









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου